SlimWonen App installeren

Tijdens de InformatieBijeenkomst vertelden wij u al over de SlimWonen App. Ons Doel biedt u, als bewoner van het  project Resedastraat, deze gratis aan.

Via de app op uw telefoon of tablet kunt u zien hoeveel gas en elektriciteit u dagelijks verbruikt én de app geeft u tips over hoe u nog energiezuiniger kunt wonen. 

 

Installeer de SlimWonen App

Dat is natuurlijk nu al leuk, maar nóg leuker als uw woning straks beter geïsoleerd is. Vergeet u daarom niet om nù al de app te installeren? Zo kunt u straks na de werkzaamheden zien hoeveel zuiniger uw vernieuwde woning is en wat u gaat besparen op uw energierekening!

Benieuwd naar de app?

Klik dan hier of ga naar de pagina ‘SlimWonen App‘. Deze pagina vindt u in het menu van Resedastraat. Hierop leest u hoe u de app kunt installeren en activeren voor uw adres. De activatiecode kunt u terugvinden op pagina 41 van uw BewonersMap. 

 

Steigers bij Resedastraat 21

Er worden momenteel steigers geplaatst bij de Resedastraat 21 aan de voor- en zijkant van de woning. Deze steiger hebben wij geplaatst voor het uitvoeren van werkzaamheden aan de dakkapel. 

Deze werkzaamheden zijn een proef. Het vervangen van de andere dakkapellen vindt later plaats.
De globale planning voor de werkzaamheden per blok ontvangt u binnenkort van ons in NieuwsBrief 7! 

Parkeerplaats

Door de steiger kan er tijdelijk niet geparkeerd worden op 1 van de parkeerplekken aan de kop van Resedastraat 21. De werkzaamheden duren ongeveer 1 week

Inschrijving Online InformatieBijeenkomsten

Woningstichting Ons Doel, Ons Onderhoud en de KlankbordGroep hebben samen een plan gemaakt om u woning energiezuiniger en comfortabeler te maken. Wij vertellen u er graag over tijdens één van de 3 Online InformatieBijeenkomsten op maandag 25 januari.

ONLINE INFORMATIEBIJEENKOMST
We ontmoeten u graag! Door de strenge coronamaatregelen doen wij dat online. U kunt dus thuis de Online InformatieBijeenkomst volgen. We bespreken dan het volgende met u:

  • Wat zijn de plannen?
  • Hoe kunt u zich voorbereiden?
  • Is er sprake van overlast door de werkzaamheden?
  • Wat is de planning?

Ook is er ruimte om vragen te stellen via een chat. Wij behandelen uw vragen meteen tijdens de Online InformatieBijeenkomst.

Wat moet u doen?

  1. Bepaal welke van de 3 Online InformatieBijeenkomsten u het beste uitkomt! 
  2. Klik op de knop van de Online InformatieBijeenkomst naar keuze.
  3. Vul uw gegevens in 
  4. Klik op aanmelding bevestigen.
  5. Controleer uw email voor een bevestiging met link naar de Webinar. 

Ontvangt u geen bevestigingsemail? 
Dan kan het zijn dat de bevestiging in de ‘Spam’ of ‘Ongewenste mail’ map terecht is gekomen.  

Tot 25 januari! 

Lukt het niet? 
Bel of mail ons dan gerust. We helpen u graag! We zijn bereikbaar via rodes@onsonderhoud.nl of  070 783 05 09  

Fijne dagen!

Wat gebeurt er tijdens de feestdagen in de Resedastraat?

Tot en met zondag 3 januari bouwen wij alleen aan de
kerstboom in onze woonkamers en ziet u ons niet in de wijk.
U kunt ons wél gewoon bellen via 070 – 783 0507 of
mailen via resedastraat@onsonderhoud.nl. Het kan in
deze periode voorkomen dat het iets langer duurt voordat
u een reactie van ons krijgt.

2021: Samen aan de slag!

Begin 2021 gaan we van start met de werkzaamheden.
Zoals wij u eerder lieten weten is de route van de werkzaamheden
aangepast en starten wij de werkzaamheden
in blok 4. Aan het begin van het nieuwe jaar ontvangt u
meer informatie en de planning per blok.

De beste wensen!

Namens het hele team van Ons Onderhoud willen wij u
bedanken voor uw medewerking. Wij kijken uit naar een
prettige samenwerking om uw woning te verbeteren in
het nieuwe jaar.
Wij wensen u fijne feestdagen en een gezond 2021!

Werkzaamheden buiten de woningen in januari

Begin 2021 starten wij met de werkzaamheden in de wijk.  In januari voeren wij een aantal voorbereidende werkzaamheden uit aan de buitenzijde van de woningen. Alle bewoners ontvangen daar op 23 december ook een brief over.

In dit bericht leest u welke werkzaamheden wij gaan uitvoeren, wat u kunt verwachten en hoe u zich kunt voorbereiden.

Herstellen van de lage tuinmuren

Vanaf 11 januari starten wij met het herstellen de lage tuinmuren aan de voorzijde van de woningen op de Pieter de la Courtstraat en de Resedastraat.  Wij herstellen het voegwerk en waar nodig vervangen wij stenen. Voor het uitvoeren van de werkzaamheden maken wij geen afspraak. U hoeft hiervoor dan ook niet thuis te blijven.

Uw voorbereiding

Om de werkzaamheden goed uit te kunnen voeren vragen wij u de ruimte rondom de tuinmuren vrij te maken. Denk hierbij aan het tijdelijk verplaatsen van bloempotten, tuinmeubels of fietsen. Groeien er planten op of naast uw tuinmuur? Dan vragen wij u deze weg te halen of te snoeien totdat de muur zichtbaar is. 

Stutten van de tussenmuren van de voordeur

Grenst uw voordeur aan de voordeur van uw buren? Om ervoor te zorgen dat de tussenmuur van de voordeuren netjes op zijn plaats blijft tijdens de kozijnwerkzaamheden, zorgen wij voor een tijdelijke ondersteuning. Dit noemen wij stutten.

Wat kunt u verwachten?

Wij stutten het muurtje tussen de voordeuren door op een aantal plekken een klein anker in de muur te plaatsen. De werkzaamheden duren ongeveer een uur en kunnen voor wat geluidsoverlast zorgen. De werkzaamheden voeren wij uit vanaf de buitenzijde van uw woning. U hoeft hiervoor niet thuis te blijven.

Wie kunt u verwachten?

Bovenstaande werkzaamheden worden uitgevoerd door het bedrijf Wallcare. Het logo van Wallcare ziet u hieronder. U herkent de werklieden aan hun bedrijfskleding. Natuurlijk mag u hen altijd vragen om legitimatie.
LET OP: Wallcare werkt alleen in de buitenlucht. De werklieden dragen daarom geen mondkapje tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden.

Heeft u vragen?

U kunt altijd uitvoerder Daniël aanspreken in de Uitvoerderswoning op de Lindestraat 26. Of neem contact met ons op via telefoonnummer 070 783 0507 of e-mail adres resedastraat@onsonderhoud.nl.

De beste wensen!

kerstgroet-A5-OnsOnderhoud - kopie

WAT GEBEURT ER TIJDENS DE FEESTDAGEN?
Er worden geen werkzaamheden uitgevoerd van maandag 21 december t/m vrijdag 1 januari. Ons Onderhoud is rondom de feestdagen gewoon telefonisch en per email bereikbaar voor het beantwoorden van al uw vragen. Het kan in deze periode voorkomen dat het iets langer duurt voordat u een reactie van ons krijgt.

WERKZAAMHEDEN 2021
We zijn op dit moment de werkzaamheden van dit jaar aan het evalueren. Ook evalueren wij de ervaring van de bewoners van de woningen waar dit jaar nieuwe installaties zijn geplaatst. Deze evaluaties nemen wij mee in het maken van de planning van de werkzaamheden in 2021. U hoort hier meer over in het begin van het nieuwe jaar. Vanaf februari vinden de uitvoerdersgesprekken plaats van de woningen die in 2021 aan de beurt zijn.

DE BESTE WENSEN!
Namens het hele team van Ons Onderhoud willen wij u bedanken voor uw medewerking en het prettige contact wat wij de afgelopen maanden met u hadden. We kijken uit naar een prettige samenwerking om uw woning te verbeteren in het nieuwe jaar. 


Wij wensen u fijne feestdagen en een gezond 2021!