Veelgestelde vragen

Met een Sociaal Plan leggen verhuurder en huurders de rechten en plichten tijdens de werkzaamheden vast. Denk bijvoorbeeld aan afspraken over voorzieningen, zoals een RustWoning. Het Sociaal Plan is samen met de BewonersCommissie opgesteld wordt toegevoegd aan de BewonersMap van Fase 2.

De daken zijn te klein en/of hebben niet een goede ligging om alle woningen voldoende elektriciteit te leveren. Er is nu een Warmtekrachtkoppeling (WKK) installatie geplaatst die wel elke woning genoeg elektriciteit kan leveren. De WKK installatie levert per jaar zo’n 2.000 KWh elektriciteit. Dat is bijna even veel als wat 6 zonnepanelen aan elektriciteit opwekken.

Daar waar nodig worden er ventilatieroosters in de kastdeur geplaatst.

Momenteel zijn wij nog druk bezig met het afronden van de plannen van Fase 2. Begin 2024 gaan wij iedereen hier uitgebreid over informeren. Houd de brievenbus dus goed in de gaten!

Het wekelijks SpreekUur aan de Oranjegracht 199 is tijdelijk gestopt omdat Fase 1 is afgerond. Als Fase 2 gaat starten, komt ook het SpreekUur weer terug. Dit laten wij jullie weten via de NieuwsBrief en een bericht op deze website.

Stel jouw vraag

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op of stel jouw vraag hieronder. Wij beantwoorden  de vraag graag!

Contact

Anouk en Anne Marijn zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 17:00 uur

Even niet bereikbaar? Laat dan een berichtje achter bij één van de collega’s of via de voicemail. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Anouk en Anne Marijn zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 17:00 uur

Even niet bereikbaar? Laat dan een berichtje achter bij één van de collega’s of via de voicemail. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.